27 February 2007

Τα πέντε μου



Αποδεχόμενος την πρόσκληση από τον κο Ιππότη της κάθε νύχτας μας, θα γράψω κι εγώ πέντε δικά μου. Αφενός γιατί μου έκανε πάσα ένας καθημερινός σύνδεσμος με τη νύχτα και τα όνειρα και αφετέρου γιατί...είναι μόδα. Μη φανταστείτε και σπουδαίες αποκαλύψεις. Ρωτήστε και τη Μ.

(1)Είμαι μεγάλος λάτρης της ελληνικής μουσικής. Τόσο μεγάλος που όταν οι φίλοι μου άκουγαν 24 ώρες Sabbath, Scorpions, Metalica, Maiden, Stones, Zepelin, Floyd και μύριους άλλους εγώ φτιαχνόμουν με Πυξ Λαξ, Αλεξίου, Μητροπάνο, Πασχαλάκη και Κατσιμίχες. Πιστεύω ότι και από μουσικής και από στιχουργικής άποψης έχουμε απίστευτο πλούτο. Τώρα, μετά από τόσο ψάξιμο στα ελληνικά, έχω μείνει αμόρφωτος στα "βαρβαρικά" και μπορώ με αμηχανία να πω ότι προσφάτως ανακάλυψα τον chris de burg από σπόντα. Από ελληνικά...ρωτήστε με ότι θέλετε.

(2)Η σχέση μου με τον ύπνο και τον καφέ είναι και οι δύο ξεχωριστές. Για τον μεν ύπνο θα μπορούσα να θυσιάσω το φαΐ δύο ημερών (!) για τον δε καφέ ακόμα και τον ύπνο. Είναι και οι δύο σχέσεις πάθους.

(3)Από παιδάκι του γυμνασίου (άντε κι έκτη δημοτικού) έκανα παρέα με κορίτσια. Όλως περιέργως ένιωθα ότι απείχα πολύ από τα αγόρια του κύκλου μου κι έτσι σπανίως τους μίλούσα για γκόμενες και γενικότερες ανησυχίες. Ας είναι καλά οι κολλητές που άκουγαν με ενδιαφέρον ποιά ήταν στο στόχαστρο τον επόμενο μήνα (ποτέ στις ίδιες για τις ίδιες). Σήμερα, πιστεύω ακράδαντα ότι δύσκολα ένας άντρας στην ηλικία μου μπορεί να ερωτευτεί γυναίκα δυνατότερα και περισσότερο από εμένα. Άρα, μπαμπάδες που βλέπετε στο γυμνάσιο τους γιούς σας να συναναστρέφονται πολύ με κοριτσάκια μην ανησυχείτε. Εκτός κι αν έχετε κι άλλες ενδείξεις...
(4)Λατρεύω την Κύθνο, νησί των Κυκλάδων. Αν και δεν έχω αίμα να μοιράσω με αυτό τον τόπο, τον νιώθω σαν δεύτερη πατρίδα μου. Αν έχουμε κανένα Θερμιώτη στην παρέα, ας δώσει το παρόν. Θα με χαροποιήσει πολύ.
(5)Έχω πολλά όνειρα. Ένα από τα μεγαλύτερα είναι κάποτε να κάνω συστηματικά (όχι απαραίτητα σε επαγγελματική βάση) ραδιόφωνο. Στο παρελθόν ασχολήθηκα για ένα καλοκαίρι με τα ερτζιανά, αλλά οι μαθητικές υποχρεώσεις του λυκείου το έκοψαν νωρίς. Αυτός ο έρωτας για το ραδιόφωνο ίσως να είναι μικρότερος από εκείνον που τρέφω για το γυναικείο φύλο αλλά σίγουρα μεγαλύτερος και από του καφέ και από του ύπνου. Είναι όνειρο ζωής λέμε.

Αυτά. Επιτρέψτε μου να μην κάνω πάσα. Εξάλλου πιτσιρικάς στο σχολείο έπαιζα ή τον τερματοφύλακα ή τον καθαρόαιμο γκολτζή. Δηλαδή ήμουν άχρηστος ποδοσφαιριστής.

No comments: