05 March 2007

Ξερετε...




...εμένα μου τη σπάει Κυριακάτικα να τραβιέμαι μες στη λαοθάλασσα, να εισπνέω δακρυγόνα από τους "όμοιούς" μου, να πληρώνω 3 ευρώ τα πατατάκια Τσακίρης (τα κόκκινα), να με χουφτώνουν τα μπατσικά για έλεγχο, να με πατά κάθε κυρέτζο με τακούνι που τη σέρνει ο άντρας της για να πληρώσει τα χθεσινοβραδινά της τερτίπια, να τρώω στη μάπα τον κολλητό του πατέρα που δε συμπάθησα ποτέ για 4 ολόκληρες ώρες, να στερούμαι την εκδρομή στα Χανιά που είχα τάξει τόσες φορές στον εαυτό μου (θα έφευγα την Πέμπτη κανονικά), να πληρώνω 40 ευρόπουλα και τελικά στην κοιλιά μου να χωνεύει ένα φτηνιάρικο, άνοστο και απογοητευτικό ΣΠΑΜ!

Έλεος, για τόσο χαζούς μας περνάνε πια;

3 comments:

Balantis7 said...

Δυστυχώς στην Ελλάδα είναι δύσκολο να πας ακόμα και στο γήπεδο. Είναι θέμα παιδείας βασικά νομίζω το όλο θέμα. Μια καλή αρχή θα ήταν τουλάχιστον να βλέπαμε και λίγο ποδόσφαιρο. Που σήμερα δεν είδαμε... Όσο για τα Χανιά σε περιμένουμε και αυτή την βδομάδα. Δεν νομίζω πως έχεις τίποτα καλύτερο να κάνεις....

Χρήστος said...

Άμα πάρω πίσω τα 40 που έφαγα τσαμπα κατι γινεται...

χαιρετισμοι

Balantis7 said...

Πήρες και εσύ από τα ακριβά... Τα 40 είναι που σε εμποδίζουν να κατέβεις? Εμείς πάντος περιμένουμε!!!